ponedjeljak, 13. veljače 2017.

Majka pronašla UZNEMIRUJUĆU supstancu u djetetovom piću




Shana Wood je našla nešto uznemirujuće u djetetovom piću. Odmah nakon toga je objavila post na Facebooku jer je htjela da upozori sve one koji imaju dijete.

Napisala je: “Nikad nisam mislila da bismo mogli naći nešto slično u Capri Sun piću. Moja 10-godišnja kćer je došla do mene i rekla da joj piće ima užasan okus. Mislila sam da nije toliko žedna i da je to razlog! Ali kada sam vidjela njeno lice dok ga je pila rekla sam joj da ga baci. Bila sam šokirana kada sam vidjela što je zapravo u tom piće. Onda sam nazvala kompaniju i oni su rekli da će me nazvati u ponedjeljak, ali se me nisu nazvali ni 8 dana poslije. Nikada više neću kupiti nešto od Capri Suna za moju djecu.”

Ali, osim te odvratne ”stvari”, mnoge ružne stvari se nalaze u tom piću.



Slatka pića poput ovih su imaju izuzetno visok pocenat fruktoznog kukuruznog sirupa, kao i umjetne boje.

Mother-finds-something-disturbing-in-her-childs-drink

Zašto ne razmotrite mogućnost uzgoja voća u svom dvorištu i onda jednostavno možete napraviti svoj vlastiti sok? Ako to zvuči kao previše posla, razmislite o kupovini soka od lokalnog farmera koji proizvodi samo 100% prirodni sok

zivjetizdravo.com


Nema komentara:

Objavi komentar