subota, 26. studenoga 2016.

Ekonomista Božan Žabjak otkriva kako je izliječio rak alternativnom medicinom: “Lijekovi, ne hvala! Njima neka se kljukaju direktori farmaceutskih firmi”



Slovenac, Božan Žabjek 64-godišnji ekonomista iz Ljubljane, za sebe kaže da mu nije svejedno zbog nepravilnosti i propusta u okolini. Zalaže se za raskrinkavanje političara, politike i prljavog kapitala. Za magazin “Aura” progovorio je o trikovima farmaceutskih firmi te jasno rekao:


Voltaren ili Naklofen, neka se njihovi proizvođači mažu s njima, ja neću!

Prije četiri godine, Božanu su dijagnostikovali rak na bubrezima, lijevi bubreg mu je odstranjen. Ostala je sumnja, da su i prostatu počele razjedati kancerogene ćelije. Vjerovao je službenoj medicini, koja mu nije mogla pomoći. Odlučio se za narodne lijekove, prirodne preparate i indijsku konoplju, koja je zbog halucinogenh materija zakonom zabranjena.

Uz naklofen brže do groblja

Odbacio je lijekove i prepustio se prirodi. Pobijedio je rak! Božan je danas zdrav čovjek koji se zalaže se za izbacivanje iz upotrebe Voltaren gela, Naklofen tableta i sličnih proizvoda, jer je ubjeđen da su više štetni nego korisni. Do ovog spoznanja mu je pomoglo pismo službenice, koja mu je povjerila sve o štetnosti spomenutih lijekova.

Voltaren ili slični gelovi, se pod raznim imenima prodaju u apotekama. Naizgled, radi se o bezazlenim lijekovima, koji djeluju protiv upalno, olakšavaju smetnje i bolove mišićnog i koštanog sistema. Po tvrdnjama Božana Žabjeka, Voltaren, gel koji je po sastavu diklofenak, jednako kao i tablete protiv bolova Naklofen, nisu zdravi za ljude. Farmaceuti su spretno oblikovali proizvod koji ublažava jednu tegobu, a izaziva mnogo drugih.

“Voltaren i Naklofen su stvoreni da vam otkažu bubrezi, unište želudac, da dobijete infarkt, moždanu kap ili neku
toksičnu smetnju. Čuvajte se, farmaceutskim firmama je u interesu, da vas sve boli”, poručuje Žabjek.

Priroda zna najbolje

Božan daje prednost narodnoj medicini i prirodnim lijekovima. Svoja iskustva vrlo rado podijeli s drugima, piše “Aura“…

“Nakon dužeg vremena, u goste mije došao prijatelj. Zamolio je da bolno koljeno namaže Voltarenom. Dugo sam ga ubjeđivao da to ne čini. Mjesec dana uzimanja analgetika u gelu, čovjeka može odvesti do groblja. Moj prijatelj je bio pun povjerenja u službenu medicinu i farmaceutske proizvode, i sam sam nekada bio takav.

Zamolio sam ga da Votlaren gel zamijeni prirodnom kremom od gaveza. Preporučio sam mu riblje ulje, koje ne liječi reumatoidni artritis, ali probleme ublažava. Riblje ulje smanjuje upale i bolove, to je dokazano i istraženo. Ono je lijek za srce i mozak, a pored ulja za reumatoidni artitis može se koristiti ljuta paprika, sjemenke ulja i lana, itd.

Prijatelja sam jedva ubijedio da u mom prisustvu ne koristi otrovne farmaceutske preparate, potkupio sam ga posebnom poslasticom – mješavinom domaćeg svježeg sira, šlaga i pčelinjeg cvijetnog praha. S prirodnim nad farmaciju, priroda zna najbolje”, zaključuje Božan koji za kraj poručuje:

“Živimo kako drugi žele, bez hrane i novaca. Umiremo kako drugi žele, ubijamo se otrovnim lijekovima. Moje riječi uzmite kako želite, ali kod mene lijekove nećete pronaći. Od kako ih ne koristim, ja sam drugi čovjek!”

haber.ba


Nema komentara:

Objavi komentar